facebook youtube
Obecnie znajdujesz się: Aktualności
Nadmorski wypoczynek

data dodania: środa 13 czerwca 2018
24 maja br. uczniowie klasy I w zawodach technik weterynarii i  technik rolnik  pod opieką pani Aleksandry Sobieraj i pana Przemysława Śmidowicza wyjechali na trzydniową wycieczkę do nadmorskiego Grzybowa. Po dotarciu na miejsce
i zjedzeniu obiadu wybraliśmy się na plażę znajdującą się w pobliżu. Wróciliśmy tam również parę godzin później, by podziwiać nadmorski krajobraz zachodu słońca. Następnego dnia pojechaliśmy zwiedzać Kołobrzeg, gdzie czekał na nas rejs statkiem „Viking”, latarnia morska oraz molo. Po południu wspólnie spędziliśmy czas na plaży. Korzystaliśmy z przepięknej pogody, opalając się, grając w piłkę, spacerując brzegiem morza, a niektórzy z nas zamoczyli się nawet w zimnym Bałtyku. Wieczorem natomiast urządziliśmy klasowego grilla. Ostatniego dnia tuż po śniadaniu i pożegnaniu z morzem wyruszyliśmy w drogę powrotną. Na posiłek zatrzymaliśmy się w Drawsku Starym, gdzie mogliśmy zobaczyć ruiny zamku Drahim, a także odpocząć chwilę nad jeziorem Drawsko. Po sutym obiedzie wyruszyliśmy dalej. Podczas całej podróży panowała wspaniała atmosfera. Wycieczka okazała się doskonałą okazją do tego, by lepiej się poznać i na pewno będziemy ją jeszcze długo wspominać.

Zespół Szkół Technicznych
i Ogólnokształcących
im. gen. dr. Romana Abrahama
we Wrześni
ul. Kaliska 2a, tel. (61) 43-60-515 fax (61) 43-60-829,
e-mail: sekretariat@zstio-wrzesnia.pl
internet: www.zstio-wrzesnia.pl
Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku